Základy marketingu

 
- napísať seminárnu prácu - plán firmy, ktorú si každý vybral na hodine (tí, ktorí na hodine neboli, papier s názvom firmy dostanú od vedúcej skupiny)
 - seminárna práca má obsahovať: meno firmy, vízia firmy, poslanie firmy, marketingový plán, hlavné ciele a stratégie pre plánované obdobie, SWOT analýza, definícia marketingových stratégií, vymenovať produkty a služby firmy, distribúcia - popis ciest tovaru k zákaznikovi, cenová politika, definícia komunikačného mixu, rozpočet, kontrola
- rozsah práce je na 2 - 3 strany (nezapočítavajúc úvod, obsah, použitú literatúru)
- zopnutú prácu s uvedeným menom priniesť so sebou na skúšku
 
OTÁZKY NA SKÚŠKU:
1. Definujte jednotlivé filozofie podnikania.
2. Rozdelenie marketingu podľa prístupu trhu.
3. Definujte segmentáciu trhu.
4. Popíšte metódy segmentácie.
 
KONTROLNÉ OTÁZKY